[38] I wciąż ją kocham- Nicholas Sparks

Książka: I wciąż ją kocham
Autor: Nicholas Sparks
Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: 12 lutego 2010 r.
Stan: Z biblioteki
Grubość grzbietu: 2 cm
Ilość stron: 350
Ocena:  10/10 ♥


Krótki opis:

John Tyree, chłopak z trudną przeszłością, przyjeżdża na przepustce do swojego ojca. Nie potrafi się z nim dogadać. Odkąd pokłócił się z tatą wszystko się zmieniło. Teraz nie potrafili znaleźć wspólnego tematu do rozmowy. Pewnego dnia na plaży spotyka Savannah, której przypadkowo torebka wpadła do wody. Bohater szybko odnajduje zgubę i zyskuje tym sposobem sympatię nowo poznanej dziewczyny. Przy okazji oprócz Savannahy poznaje swojego przyszłego przyjaciela. Za sprawą dziewczyny zmienia się nastawienie chłopaka do ojca. To ona odkrywa przyczynę jego dziwnego zachowania wobec syna. 
Minęły już 2 tygodnie. John musi powrócić do wojska. 

Czy wakacyjna miłość przetrwa?


Moja opinia:

To już moje drugie spotkanie z genialnym pisarzem romantycznych i jakże wzruszających powieści. Tę książkę pochłonęłam tak samo szybko jak Pamięnik. Obie przypadły mi do gustu. Na długo po przeczytaniu, myślałam nad tym, co spotkało Johna i Savannah. Idealna historia o poświęceniu, przyjaźni i miłości. Na dodatek bardzo klimatyczna, gdyż akcja dzieje się w wakacje. 


Polecam serdecznie wszystkim! 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate