Fotorelacja z Krakowskich Targów Książki cz.3


Witajcie kochani!

Niedziela była ostatnim dniem targów. Jako pierwszą miałam zamiar odwiedzić Katarzynę Puzyńską, która jest moją mistrzynią kryminału. Uwielbiam serię o Lipowie, dlatego pragnęłam spotkać Panią Kasię. W tym samym czasie kiedy ja stałam w kolejce, Oliwia czekała u Magdaleny Różczki. Po spotkaniu powróciła do mnie, stąd te fantastyczne zdjęcia. 





Kolejną osobą, którą po prostu musiałyśmy odwiedzić był Szymon Hołownia. Od dziecka uwielbiam oglądać Mam Talent z prowadzącym Szymonem, dlatego cieszę się, że wreszcie mogłam go poznać na żywo.



W chwili wolnego czasu odwiedziłyśmy także Ewę Wachowicz, którą również udało nam się spotkać  w ubiegłym roku.



Tatiana Puacz jest świetną mentorką w Projekcie Lady. Nie mogło zatem zabraknąć zdjęcia razem z nią.


Na końcu przyszedł czas na Martynę Wojciechowską. Ponad dwie godziny przed czasem stanęłyśmy w kolejce i uwaga: nie byłyśmy pierwsze. Okazało się, że niedługo po nas mnóstwo ludzi postanowiło poczekać na Martynę. Jak zwykle było warto. To już moje drugie zdjęcie z Martyną z czego bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że znów uda mi się to powtórzyć.




Ostatecznie chciałabym przedstawić wyniki moich czytelniczych zakupów zrobionych podczas trwania Targów. Udało mi się złapać kilka perełek za całkiem niską cenę.


Oczywiście nie mogło tu zabraknąć zakładek z Epikpage. Są cudowne i niełatwo przejść koło nich obojętnie.



To już niestety koniec :( Targi uważam za jak najbardziej udane. Mam nadzieję, że za rok również uda nam się na nich być i poznać kolejne, wspaniałe osoby. 


 Polecam każdemu to wydarzenie, nie zawiedziecie się!



8 komentarze:

  1. Zazdroszczę targów, ja nie miałam jeszcze możliwości udania się na Targi, bo za daleko :/ ale na pewno w przyszłości się tam pojawie. Targi to musi być naprawdę świetna okazja do spotkania swoich idoli i do zamienienia z nimi kilka słów 😍
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, targi to wspaniałe wydarzenie dla książkoholików. Zapraszamy za rok! :D

      Usuń
  2. Tak bardzo żałuję, że mnie tam nie było... :( Może następnym razem się uda?

    Pozdrawiam :*
    Bookomaniaczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam na Targach Książki w Krakowie :-) Co prawda zawitałam do innych autorów, ale także sprawiły mi wiele frajdy :-)
    Miło mi gościć na Twoim blogu :-) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, że gdzieś się minęłyśmy ;D Również pozdrawiam :3

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate