[43] Kasacja

Książka: Kasacja
Autor: Remigiusz Mróz
Data wydania: 18 lutego 2015 r.
Stan: Posiadam/ Z autografem
Grubość grzbietu: 
Ilość stron: 496
Ocena: 10/10 ♥


,,Nigdy nie identyfikuj się z klientem. Nawet jeśli twoim zdaniem gość jest niewinny, nie pozwól, by zaistniała między wami nić sympatii. Chyba, że z jego strony. Z Twojej nigdy. (...) im bliżej jesteś klienta, tym dalej jesteś od wygrania sprawy."

Krótki opis:


        W mieszkaniu w jednej z warszawskich dzielnic dochodzi do brutalnego zabójstwa. Piotr Langer zostaje oskarżony o zabicie dwójki osób i przebywanie ze zwłokami 10 dni. Sprawą zajmuje się Joanna Chyłka wraz z nowym pomocnikiem Kordianem Oryńskim, zwanym Zordonem. Dwójka pracowników największej warszawskiej korporacji Żelazny&McVay stara się za wszelką cenę dojść do poznania prawdy, ale klient nie chce udzielić odpowiedzi na żadne pytanie. Ponadto nie ma świadków. Nikt nie widział Piotra w ciągu 3 tygodni przed okrutnym morderstwem.

Czy wobec tego można powiedzieć, że oskarżony jest winny? A może Piotr coś ukrywa?



Moja opinia:

          Zacznę od tego, że jeszcze nigdy nie czytałam tak znakomitego thrillera prawniczego. Zakupiłam go, ponieważ cały bookstagram ją polecał. Nie pomyliłam się. Książkę przeczytałam w 2 dni, mimo wielu zajęć, jakie miałam na głowie. Świadczy to o tym, jak bardzo Kasacja pochłania czytelnika. Remigiusz Mróz sprawił, że całkowicie wczułam się w książkę. Zupełnie tak, jak gdybym to ja szukała wszystkich poszlak. Chyłka stała się moją ulubioną książkową bohaterką. Jest to silna i niezależna kobieta, która charakterem przyciąga uwagę. Nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po kolejne części. Mam nadzieję, że stanie się to jak najszybiej.
            Koniecznie czytajcie w wolnym czasie!

POLECAM WSZYSTKIM!



1 komentarze:

  1. Też uwielbiam Mroza, dla mnie najlepszy Behawiorysta. Zapraszam do mnie
    http://ksiazkinaszapasja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate