[30] Koniec warty- Stephen King

Książka: Koniec warty
Autor: Stephen King
Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: czerwiec 2016 r.
Stan: Posiadam
Ilość stron: 480 str.
Grubość grzbietu: 2,8 cm
Ocena:  10/10 ♥

Pragnę przeprosić was za tę długą nieobecność. Była ona spowodowana ogromną ilością nauki w ostatnim miesiącu. Niestety często bywało tak, że w ogóle nie czytałam. Przejdźmy może do konkretów.


Krótki opis:


Znany z poprzednich części Zabójca z Mercedesa otrzymuje olbrzymi nadprzyrodzony dar- telekinezę. Później jednak okazuje się, że nie jedyny. Potrafi również sterować ludzkimi umysłami. W tym czasie w mieście zaczynają dziać się dziwne rzeczy. Dochodzi do wielu samobójstw osób, które niegdyś ucierpiały na Targach Pracy podczas Masakry Mercedesem. Dzieje się to przez grę na Zappicie w Wędkowanie Nasz dzielny detektyw Bill postanawia wziąć sprawę w swoje ręce. 

Kto steruje dziwną grą, powodującą liczne samobójstwa wśród nastolatków?

Czy Bill odnajdzie sprawce?


Wydanie:
Nikogo, kto spotkał się z tym wydaniem nie zaskoczę chyba, mówiąc, że  grzbiet strasznie się łamie. Po pierwszym otwarciu pojawiło się zagięcie na grzbiecie. Plusem są białe strony, które w pewien sposób ułatwiają szybsze czytanie.


Moja ocena:

,,Koniec warty" jest zwieńczeniem trylogii o Panu Mercedesie. Jest mi z tego powodu przykro, gdyż moja przygoda z Kingiem zaczęła się właśnie od pierwszej części. Podczas czytania ostatniej z nich niejednokrotnie poleciała łezka. Sensacja, kryminał, po części również dramat z paranormalnymi zjawiskami. King złączył to wszystko i tak powstał Koniec warty.Uważam, że była to najlepsza książka z całej trylogii.Wiem, że opinie na temat tych książek są podzielone. Pomimo tego uważam, że bez dwóch zdań trylogia jest genialna i każdy powinien ją przeczytać. 

Polecam serdecznie!


6 komentarze:

  1. Aż wstyd - nie czytałam żadnej książki tego autora :) ale mam nadzieje to zmienić bo opinie jego książek jak najbardziej zachęca ^^
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie musisz przeczytać! King to mistrz, uwielbiam jego styl pisania. ♥

      Usuń
  2. Dopiero od niedawno pogrążyłam się w książkach Kinga, więc muszę to nadrobić i przeczytać tą trylogę, ponieważ nie powiem, zapowiada się naprawdę ciekawie :)
    Nasz blog - Klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czytam drugi tom tej serii i jakoś nie mogę się wciągnąć w historię :/ Mam nadzieję, ze w końcu zakocham się w niej tak jak i w "Panu Mrcedesie" :)

    http://poczytajmycos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszystkie części, jednak moje serce najbardziej poruszył Koniec warty ♥

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate