[31] Uciekinier- Stephen King

Książka: Uciekinier
Autor: Stephen King
Wydawnictwo: Albatros
Data wydania: kwiecień 2015 r.
Stan: Posiadam
Ilość stron: 336 str.
Grubość grzbietu: 2 cm
Ocena:  10/10 ♥

,,Jeżeli nie możesz znieść gorąca, powinieneś wyjść z kuchni."

Krótki opis:

Ben Richard to bohater bestsellerowej powieści, której akcja toczy się w przyszłości. Mieszka wraz ze swoją żoną oraz córką, która niestety jest ciężko chora. Ojciec za wszelką cenę pragnie zrobić wszystko, co w jego mocy aby zarobić na lekarstwa. Bierze udział w grze UCIEKINIER. Polega ona na przetrwaniu 30 dni. W zamian za to otrzymuje miliard dolarów. Uczestnik jest w tym czasie ścigany przez wszystkich dookoła-  bowiem ludzie otrzymują pieniądze za wydanie rodaka oraz każde wskazówki, które przyczynią się do jego znalezienia i zabicia. 

Tej gry nikt do tej pory nie wygrał.




Czy Richard będzie pierwszy? Czy  uda mu się wyleczyć chorą córkę?

Moja ocena:

Od zawsze uwielbiałam powieści trzymające w napięciu. Uciekinier to oczywiście powieść tego typu.  Muszę przyznać,że to jedna spośród moich ulubionych książek mistrza. Akcja strasznie przypomina mi Igrzyska Śmierci. To smutne, jednak zauważyłam wiele podobnych elementów w trylogii, która zawsze była u mnie na pierwszym miejscu. . 

Polecam przede wszystkim miłośnikom dystopii oraz sensacji!




1 komentarze:

  1. Myślę,że powieść spodobałaby mi się.Bardzo lubię Igrzyska. :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate