[29] Listy niezapomniane tom II

Książka: Listy niezapomniane tom II
Autor: Shaun Usher
Wydawnictwo: SQN
Data wydania: maj 2016 r.
Stan: Posiadam/ Współpraca
Ilość stron: 416 str.
Grubość grzbietu: 3 cm
Ocena:  8/10 ♥

Shaun Usher już po raz drugi zebrał zarówno listy sławnych osobistości, jak i tych zwykłych, spotykanych na ulicy. Stworzył z nich książkę, która przykuła moją uwagę ze względu na swoją śliczną i delikatną okładkę, ale także opinie innych ludzi.
W książce znajdują się 124 listy. Uważam, że to naprawdę sporo. Spośród tych, które do tej pory przeczytałam spodobało mi się naprawdę wiele. Było to m.in. opowiadanie o kotach, które uwielbiam ♥



Wydanie:

Jak zwykle wydawnictwo SQN postarało się o cudowne wydanie książki. Twarda oprawa, cudowna okładka i bogate ilustracje w środku. Czego chcieć więcej?



Moja ocena:

Myślę, że książkę może przeczytać każdy. Być może znajdziesz w nich kogoś takiego jak ty, a może po prostu zainspiruje cię do pisania listów. Mi osobiście bardzo spodobał się pomysł stworzenia takiej książki. Nadal nie skończyłam jej czytać, gdyż codziennie czytam po jednym liście, aby lepiej się wczuć. Recenzja jest późno umieszczona właśnie dlatego, że nie chciałam oceniać całego zestawu po 10 listach, a co najmniej po połowie. Myślę, że z chęcią sięgnę po poprzedni tom, którego jeszcze nie miałam okazji przeczytać.

Polecam :)



Za możliwość zrecenzowania dziękuję wydawnictwu SQN ♥

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate