TAG Smerfowo-książkowy! :3

TAG SMERFOWY 

Do tagu nominowała mnie +Szara Dama, za co bardzo jej dziękuję ❤️. Serdecznie zapraszam do wpadnięcia na jej kanał i zasubskrybowania.

1. Leniwy Smerf: Wybierz książkę podczas, której czytania prawie zasnąłeś.

Myślę, że taką książką jest lektura ,,Kamienie na szaniec". Najnudniejsza i najmniej ciekawa książka jak dla mnie, chociaż wiem, że jest zachwalana przez wiele osób. Niechętnie czytałam ją jako lekturę szkolną.

2. Próżny Smerf: Wybierz postać, która dba o swój wygląd.

Isabelle Lightwood miała swój własny styl i to właśnie nim przykuwała uwagę ludzi. To chyba jedna z tych bohaterek, które przejmowały się wyglądem.

3. Żartobliwy Smerf: Wybierz postać, która robi kawały i ciągle się wygłupia.

Percy Jackson!
Uwielbiam go za poczucie humoru!
,,Annabeth wymierzyła mi kuksańca.
-Nie bądź nieuprzejmy. Sturęcy mają pięćdziesiąt różnych oblicz.
-To chyba problem, kiedy trzeba zrobić zdjęcie do legitymacji-powiedziałem."


4. Mózgowy Smerf: Wybierz postać, która kocha książki.

Tessa Gray to pierwsza bohaterka, która przyszła mi na myśl. Należy do moich ulubionych postaci książkowych i bardzo się z nią utożsamiam. 


5. Harmonijny Smerf: Wybierz postać, która lubi śpiewać lub dobrze śpiewa.

Katniss z Igrzysk Śmierci!
>KLIK<

6. Smerfetka: Wybierz swoją ulubioną postać żeńską.

Z pewnością jest to Daenerys Targaryen z Gry o tron. Bardzo polubiłam tę postać za charakter, jednak muszę przyznać, że do tej pory przeczytałam jedynie 1 część serii Pieśni Lodu i Ognia. Muszę nadrobić resztę!


7. Jeśli byłbyś Smerfem jakie było, by twoje imię i osobowość?

Leniuszkowy książkoholik :P Jak wiecie kocham czytać, ale też potrafię być strasznym leniem o czym sama dobrze wiem.

 Ja nominuję te blogi:


 http://boookloverss.blogspot.com/
 http://kingomaniak.blogspot.com/

1 komentarze:

  1. Dziękuję za nominację kochanie <3

    SUPER TAG!

    Ściskam, Kuba <3

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate