Podsumowanie marca

Hej!
W dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam książki, jakie przeczytałam w marcu. W tym miesiącu było ich 5. Mimo wszystko jestem bardzo zadowolona z wyniku.





Marzec rozpoczęłam od książki autorstwa Stephena Kinga.


,,Martwa strefa" , czyli kolejna przeczytana książka Kinga. Mistrz grozy jak zwykle mnie nie zawiódł. Zostałam wprowadzona w tajemniczy świat, który niewątpliwie wzbudził moją ciekawość.


Ocena: 8/10


,,Mediatorka", czyli słodko-gorzka powieść o 30-letniej Marcie wykonującej zawód mediatora. 


Ocena: 8/10

,,Ktoś mnie obserwuje", czyli książka, której nie postawiłam wysokiego progu, a mimo wszystko wywołała we mnie niemałe zaskoczenie. Może nie był to hit w kategorii thriller, ale na pewno dobra młodzieżówka. 


Ocena: 8/10


,,Czarna Madonna" znana inaczej jako debiut Remigiusza Mroza w kategorii horror. Bardzo dobra książka trzymająca w napięciu. Nie oderwiecie się nawet na chwile.


Ocena: 9/10

,,Rewizja", czyli moje uzależnienie od książek Mroza. Uwierzcie, z tym autorem nie da się poprzestać na jednej książce. Po skończeniu trzeciej części, rozpoczęłam kolejną.


Ocena: 10/10

A Wy ile książek przeczytaliście w ubiegłym miesiącu? Jakie macie plany na kwiecień?




3 komentarze:

  1. Super wynik! Ja w tym miesiąc chciałabym przeczytać około 5 książek, ponieważ egzaminy nie dadzą mi tego lepszego wyniku. A ja w marcu przeczytałam 6 książek, ale to wiadomo były święta to miałam więcej czasu.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :D
    https://okularnicaczyta.blogspot.com/2018/04/sowianskie-demony-nie-daja-o-sobie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia! :D Też planuję przeczytać 5 książek.
      Pozdrawiam serdecznie ;)

      Usuń
  2. Polecam Sagę o Ludziach Lodu Margit Sandemo :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate