Podsumowanie wakacji 2018


Witam!

Moje wakacje nie były zbytnio obfite w ilość przeczytanych książek, niemniej jednak bardzo chciałabym się z wami podzielić moim czytelniczym podsumowaniem z dwóch ostatnich miesięcy.


8/10

Outsider, czyli trochę Kinga. Najnowszy kryminał mistrza grozy, który kryje za sobą mnóstwo tajemnic. Oczywiście nie brak tutaj nieszablonowego zaskoczenia, czy elementów horroru. Jak najbardziej godny polecenia.



9/10

Alchemik, czyli lektura, posiadająca niezwykłe przesłanie. Uważam, że każdy powinien po nią sięgnąć ze względu na jej drugie dno.



3/10

Na skraju załamania, czyli tytuł adekwatny co do mojego samopoczucia po przeczytaniu książki. Absolutny niewypał w porównaniu do poprzedniej powieści B.A. Paris.



5/10

Alice's adventures in wonderland, czyli czytam w oryginale. Nie ma lepszego sposobu na naukę niż łączenie przyjemnego z pożytecznym. Czytanie i nauka angielskiego? Dla mnie bomba.


10/10 ♥

Bóg zawsze znajdzie ci pracę, czyli Regina Brett jak zwykle nie zawodzi. Przeczytałam już wszystkie zbiory felietonów autorki, więc nie pozostaje mi nic innego jak wracać do nich kolejny raz i motywować się na nowo.



Dajcie znać, co wam udało się przeczytać ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate