[39] Chłopak, który stracił głowę

Książka: Chłopak, który stracł głowę
Autor: John Corey Whaley
Wydawnictwo: Otwarte
Data wydania: 13 kwetnia 2016 r.
Stan: Posiadam
Grubość grzbietu: 2,1 cm
Ilość stron: 350
Ocena:  10/10 ♥


Krótki opis:

Travis to 16-latek , niezupełnie taki jak każdy. Ma dziewczynę, najlepszego przyjaciela i... raka. Jedyną opcją pozwalającą zwalczenie choroby jest przeszczep. Bohater decyduje się na eksperymentalną operację zostawiając wszystkich bliskich. Żegna się z nimi, bo  nie wie czy ich jeszcze zobaczy. Pięć lat później budzi się ze śpiączki z nowym, przeszczepionym ciałem. Wszystko dookoła się zmienia. Jego dziewczyna jest zaręczona, a przyjaciel skrywa sekrety. Travis chce,aby wszystko było tak jak dawniej. Wydaje się to za wszelką cenę niemożliwe, jednak Travis podobnie jak każdy nastolatek dąży, aby wszystko było po jego myśli.

Czy uda mu się odbudować relacje?

W końcu żyje się DWA razy...



,,Niektórzy ludzie mówią, że umieranie w samotności jest gorsze niż sama śmierć. Może powinni spróbować samotności za życia. Człowiek zaczyna się dziwić, że w ogóle interesował go powrót."



Moja opinia:

Lekka, ale bardzo przyjemna i ciekawa książka. Od dawna marzyłam o jej przeczytaniu, tak więc liczyłam na coś naprawdę dobrego. Nie pomyliłam się. Książka pochłania czytelnika od pierwszych stron. Pisana młodzieżowym językiem, momentami kojarzyła mi się z książkami Johna Greena, którego twórczość uwielbiam. To wszystko na plus! Książkę czyta się bardzo szybko, przez idealnie dobraną wielkość czcionki. Nie będziecie w stanie się oderwać.


Książkę polecam każdemu, bo naprawdę warto!





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate