[40] Dziś jestem blondynką

Książka: Dziś jestem blondynką. Dziewczyna w dziewięciu perukach.
Autor: Sophie van der Strap
Wydawnictwo: W.A.B.
Data wydania: 21 maja 2014 r.
Stan: Posiadam
Grubość grzbietu: 2 cm
Ilość stron: 240
Ocena:  8/10 

Sophie to młoda studentka, która niespodziewanie dowiaduje się o nowotworze. Musi natychmiast odbyć chemioterapię. Wstrząśnięta dziewczyna boi się śmierci. Zażywanie chemii wiąże się z wypadaniem włosów.  Dziewczyna stara się rozwiązać dokuczliwy problem kupując perukę. Początkowo jest to jedna peruka, ale wkrótce Sophie posiada ich dziewięć. Każda z nich posiada inną osobowość; Platina jest spokojna, Oema wybuchowa... To właśnie dzięki nim Sophie prowadzi życie jak 9 różnych osób.



Moja opinia:

Książka jest wciągająca. Autorka napisała biografię łatwym i przystępnym językiem dla nastolatek. ,,Dziś jestem blondynką" to prawdziwa historia osoby zmagającej się z ciężką chorobą. Podczas czytania zauważyłam dużą przemianę Sophie. Książkę oceniłam 8/10 ponieważ jest świetnym i szczerym pamiętnikiem autorki. Momentami jednak Sophie sprawiała wrażenie bycia księżniczką. Pomimo tego byłam pod wrażeniem tego jak młoda dziewczyna przeżywała chorobę.



Polecam wszystkim, których zaciekawiła moja recenzja!








0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate