[10] Podpalaczka- Stephen King

,,Tata, powiedziała mu dziewczynka, mówił jej, że jeżeli masz naprawdę trudne pytanie, powinieneś szukać odpowiedzi w bibliotece."

Książka: Podpalaczka
Autor: Stephen King
Wydawnictwo: Albatros
Liczba stron: 510
Grubość grzbietu: 3cm
Ocena: 10/10!

Czy wyobrażasz sobie jak to jest mieć magiczne moce?
Zapewne bardzo byś tego pragnął. 
Ale czy na pewno jest to dobre i bezpieczne?

Charlie wraz ze swoim ojcem- Andym ucieka od złych ludzi. Muszą zmagać się z nie lada wyzwaniem, aby przeżyć. Obydwoje posiadają niesamowite moce.Zostały one wszczepione, kiedy rodzice Charlie brali udział w Projekcie sześć. Dziewczynka odziedziczyła zdolność silniejszą od swoich rodziców. W napływie emocji takich jak gniew czy smutek potrafi podpalać ludzi. Charlie nie umie nad tym panować, dlatego bardzo często ma wyrzuty sumienia. Najważniejszy jest dla niej spokój, którego nie może doświadczyć. Pracownicy słynnego ,,Sklepiku", w którym wstrzykiwano szkodliwe substancje pragną zabić dziewczynkę. Najpierw jednak postanawiają zrobić z niej ,,królika doświadczalnego".

Czy uda im się doścignąć dziewczynkę i jej tatę? Do czego będzie w stanie poświęcić się Charlie?

Myślę, że przedstawiona wyżej książka to klasyk, który każdy powinien przeczytać. Bardzo spodobało mi się jak mój ulubiony autor przedstawił postaci. Przez całą powieść czułam się przywiązana do Charlie i Andy'ego. Było mi ich bardzo żal. Książkę oceniłam 10/10 ponieważ przy czytaniu jej doświadczałam wielu emocji. Moim zdaniem książka przekazuje wartości moralne. Kiedy jesteśmy źli łatwiej jest nam wyrządzić krzywdę drugiej osobie.Nie chcemy przecież zrobić nic złego, jednak gniew powoduje swoje.

Książkę polecam wszystkim fanom Kinga oraz miłośnikom dramatów!


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate