[9] Jutro. Nie ma już żadnych zasad.- John Marsden

,,Okazało się, że naszego świata już nie ma.
Że nie ma żadnych zasad.
A jutro musimy stworzyć własne."

Książka: Jutro. Nie ma już żadnych zasad.
Autor: John Marsden
Wydawnictwo: Znak
Liczba stron: 270
Grubość grzbietu: 2,1 cm
Ocena: 4/10

Wczoraj postanowiłam sięgnąć po tę jakże krótką książkę. Słyszałam pozytywne opinie od wielu czytelników. W końcu sam napis na dolnej części okładki mówi o tym jak wielu fanów posiada ta seria. Niestety ja do nich nie dołączę. Książka całkowicie mnie rozczarowała.

Główna bohaterka Ellie wyrusza wraz z szóstką przyjaciół na wyprawę życia. Pragną przebyć ciężką drogę do Piekła. Kiedy uradowani wracają do domu widzą duże zmiany... Nieżywe zwierzęta, brak rodziców w domach oraz dziwni żołnierze na ulicach pragnący ich zabić. Młodzież nie wie, co stało się z resztą ludzi. Myślą, że po prostu nastąpiła III Wojna Światowa. Wiedzą tylko, że muszą zrobić wszystko, aby PRZEŻYĆ. Bohaterowie stają się sobie bliscy jak nigdy dotąd. Wspierają się i próbują wspólnie walczyć niczym rodzina.

Książka całkowicie nie przypadła mi do gustu, stąd tak niska ocena. Czytając powieść Marsdena odczuwałam, jak bardzo starał się na początku, a jak bardzo zawalił resztę. Z pewnością nie sięgnę po następne tomy. 



2 komentarze:

  1. To dziwnie zabrzmi ale twój opis zachęcił mnie do przeczytania tej książki 😂

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam, żeby sięgnąć po tę książkę, ale mam obecnie zbyt wiele ,,w pierwszej kolejności''.
    Pozdrawiam!
    http://papierowenatchnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate