[25] Grimm City: Wilk!- Jakub Ćwiek

  Książka: Grimm City: Wilk!
Autor: Jakub Ćwiek
Wydawnictwo: SQN
Data wydania: kwiecień 2016
Stan: Posiadam/ Współpraca
Liczba stron: 384
Grubość grzbietu: 2,7 cm
Ocena:  4/10

,,Bo wiesz, gdy twoje życie opiera się na wierze w opowieść, w pewnym momencie  zaczynasz też odruchowo pokładać wiarę w tym, że nic nie dzieje się bez przyczyny. Że wszystko ma jakiś cel, ma przypisane sobie czas i miejsce..."

W szarym, smutnym mieście przepełnionym mafią mieszka Alfie Moore. Jest piosenkarzem i wraz ze swoim współlokatorem taksówkarzem wynajmuje mieszkanie w na pozór bezpiecznej okolicy. Niebawem dochodzą wieści, że w ostatnim czasie zostało zamordowanych kilku kierowców taksówek oraz oficer policji Wolf. Wkrótce Alfie zostaje wplątany w sieć problemów. Jakub Ćwiek wykreował świat niczym z bajki, ale jego najnowsza powieść nie ma z bajką nic wspólnego. To kryminał noir osadzony w zwyczajnym, a może jednak nie do końca, miasteczku.

Kto okaże się być seryjnym zabójcą? 

Szczerze mówiąc sięgnęłam po tę książkę ze względu na autora, o którym słyszałam wiele dobrego. Całkowicie zaufałam osobom, które polecały twórczość Pana Ćwieka. Niestety zawiodłam się na książce. Oczekiwałam gwałtownych zwrotów akcji, ciekawej fabuły i tego czegoś, co pozwoliłoby dołączyć jej do grona moich ulubionych książek.Oczywiście liczyłam też na brutalny, mrożący krew w żyłach kryminał. Przyznam, że powieść zanudziła mnie na dobre. Jak zwykle wydawnictwo SQN rzetelnie przyłożyło się do oprawy i szaty graficznej książki. Wygląda bardzo estetycznie i ciekawie, jest w stanie przyciągnąć do siebie czytelnika po okładce, jednak nie wszystko złoto, co się świeci...

Nie musi być tak z Wami. Być może polubicie przygody naszych bohaterów i z niecierpliwością będziecie wyczekiwali kolejnego tomu, gdyż moim zdaniem Grimm City wkrótce przerodzi się w kolejną serię. 
Jeżeli miałabym powiedzieć komu polecam ową książkę,  poleciłabym ją fanom Jakuba Ćwieka oraz innym czytelnikom lekkich kryminałów.

Za możliwość zrecenzowania książki dziękuję Wydawnictwu Sine Qua Non! :)



1 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate