Podsumowanie lutego

Hej! 

Dziś przychodzę do Was z podsumowaniem lutego. W tym miesiącu miałam ferie, co może się wiązać z większą ilością czasu przeznaczonego na czytanie.
W lutym udało mi się przeczytać 7 książek, czyli tyle samo co w styczniu. 




Najlepszy powód, by żyć- czyli wzruszająca opowieść o nastoletniej miłości, która mną wstrząsnęła.

Ocena: 9/10

Czasami kłamię- czyli najlepszy thriller, jaki w ostatnim czasie udało mi się przeczytać. Książka absolutnie zrobiła na mnie ogromne wrażenie.

Ocena: 10/10

Zwierzaki świata- czyli oderwanie się od cięższych książek. Martyna Wojciechowska wydała świetną książkę zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z oddaniem narracji pierwszoosobowej zwierzakom. Uważam, że to świetny pomysł, wprowadzający niepowtarzalny klimat. 

Ocena: 8/10

Dzień ostatnich szans- czyli średnia młodzieżówka o chorobie i zmaganiach z nią. Niestety wypada bardzo słabo przy takich pozycjach jak m.in. Gwiazd naszych wina. Wydaje mi się jakbym już kiedyś coś takiego czytała. 

Ocena: 5/10


Tysiąc odłamków ciebie- czyli najsłabsza książka tego miesiąca, o której opowiem w następnej recenzji.

Ocena: 3/10


Zanim się pojawiłeś- czyli cudowna historia o niezwykłej więzi i przemianie bohaterów. 

Ocena: 10/10

Wesele- czyli lektura szkolna, która nie przypadła mi do gustu.


Ocena: 4/10


A wy co przeczytaliście w lutym? Podzielcie się wynikami w komentarzach.

Do następnego posta!





4 komentarze:

  1. Przeczytałam 6 książek, a najlepszą była "Dziewczyny chcą się zabawić" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezły wynik ;) Bardzo chcę przeczytać tę książkę :D

      Usuń
  2. Znam tylko 'Czasami kłamię' - oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie jeden z najlepszych thrillerów ;)
      Pozdrawiam ;)

      Usuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate