Berek falkowski




Do wykonania tagu zostałam nominowana przez Oliwię z bloga Wyśnione Książki, za co bardzo dziękuję. Bardzo lubię czytać tagi wykonywane przez innych blogerów, dlatego cieszę się, że i ja będę mogła go zrobić. Mam nadzieję, że się wam spodoba.



1. Berka - sposób na poznanie partnera zaczerpnięty z książki

Powiem otwarcie, że nie jestem wielką fanką romantycznych historii. Mimo to, spodobał mi się sposób w jaki poznali się bohaterowie powieści ,,Zanim się pojawiłeś", ale o tym opowiem już w następnej recenzji, która pojawi się niebawem. 



2. Zośka - powieść, która cię rozśmiesza


Jeszcze nigdy do czasu czytania ,,Zanim się pojawiłeś" nie śmiałam się tak bardzo podczas czytania książki. Teksty głównej bohaterki rozśmieszały mnie do łez. Zobaczcie jeden z najbardziej zabawnych fragmentów:


,,-Wiesz, że raz wjechała tyłem w słupek i przysięgała, że to była wina słupka...

-Zobaczyłbyś, jak opuszcza rampę z wózkiem. Czasem wysiadanie z samochodu przypomina raczej Turniej Czterech Skoczni."





3. Monika - książka, po której miałaś ochotę zmienić coś na lepsze


Pierwsze co przyszło mi na myśl, to felietony Reginy Brett. Każda z jej książek zawiera przesłania, po których chce się coś zmienić. Wystarczy zacząć od najprostszych rzeczy. Mój wybór padł na najnowszy zbiór 50 lekcji, czyli ,,Kochaj"






4. Jolka - książka o zdrowym trybie życia, odżywiania


Długo zastanawiałam się nad książką pasującą do tej kategorii. Niewątpliwie, Szkoła latania autorstwa Sylwii Trojanowskiej opowiada o przejściu na dietę młodej dziewczyny. To chyba jedyna książka, poruszająca w jakimkolwiek stopniu temat zdrowego odżywiania, jaką posiadam.






5. Baśka - bohater, który pracuje w wydawnictwie lub jest pisarzem


Od razu pomyślałam o ,,Misery" Stephena Kinga. Bohaterem powieści jest pisarz uwięziony w domu swojej psychofanki.  







6. Marietta - książka z piękną okładką



Zdecydowanie postawiłam tutaj na trylogię Firebird, a zwłaszcza jej pierwszy tom, czyli ,,Tysiąc odłamków ciebie". Powiedzcie sami, czy nie jest piękna?







7. Anka - ulubiony dodatek do książki


Uwielbiam wszelkiego rodzaju zakładki. Na zdjęciu możecie zobaczyć moje ulubione.





Ja nominuję:

Kasię z Zakątek Fangirl
Agnieszkę z Happy Books





2 komentarze:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate