20. Międzynarodowe Targi Książki w Krakowie- Fotorelacja




W sobotę i niedzielę miałam okazję już drugi raz być na Targach Książki. Postanowiłam napisać dla was parę zdań o tym wydarzeniu, abyście mogli zobaczyć jak spędziłam czas podczas długiego weekendu.

Targi Książki w Krakowie odbywają się w centrum kongresowym EXPO
Na targi przyjeżdża mnóstwo wydawnictw. Często sprowadzają one sławne osobistości. Każda z nich ma oczywiście związek z książkami. Oto one:


W sobotę jako pierwszą odwiedziłam Margaret. Kolejka była jeszcze niewielka, gdyż spotkanie zaczynało się wcześnie- o 10;00.


Odkąd dowiedziałam się o istnieniu ,,Szeptuchy" chciałam po nią sięgnąć. Byłam mile zaskoczona, gdy dowiedziałam się o spotkaniu z jej autorką na targach. Zakupiłam egzemplarz książki, do której wpisała mi się Pani Katarzyna Berenika Miszczuk.


 Remigiusz Mróz jest autorem, którego wszyscy dookoła mnie chwalą. Jak zatem mogłabym nie przeczytać czegoś z jego twórczości? :D





Na spotkanie z Martyną Wojciechowską czekałyśmy razem z Oliwią prawie 3 godziny w kolejce. Znana podróżniczka okazała się być bardzo miła, obiecując zostanie do ostatniej osoby, która ją odwiedzi.


Następnego dnia udało mi się odwiedzić Natalię Sońską, która również dała mi swój autograf do książki.



Robert Makłowicz także odwiedził Targi.






Udało mi się spotkać Anetę Jadowską- autorkę książki, którą aktualnie czytam. Mało tego; obok siedziała autorka rysunków w książce. Otrzymałam od niej rysunek Nikity, a od Anety Jadowskiej autograf z pieczątką.


 Odwiedziłam też Ewę Wachowicz.
 
Na samym końcu spotkałam Kingę Rusin, która wydawała swoją pierwszą książkę.

Oprócz pisarzy na targach spotkałam też swoich ulubionych youtuberów.
Jako pierwszego spotkałam Rob$ona :D

Potem Anitę, którą chyba wszyscy znają :D

Spotkanie z Mają było wyjątkowe, ponieważ oglądam ją najdłużej ze wszystkich. Od pierwszego filmiku polubiłam jej sposób opowiadania o książkach. Od Mai rozpoczęło się moje oglądanie booktube'a ♥


Kto nie kojarzy sławnego trio z Klaudią, Alicją i Pawłem? Uwielbiam ich ♥ Z dwójką z nich miałam okazję się spotkać. Alicji niestety nie było na targach :(



Targi uważam za udane! Mam nadzieję, że uda mi się być na nich ponownie za rok. Do zobaczenia! ☻





1 komentarze:

  1. No z tego podsumowania to najbardziej zazdroszczę spotkania z youtuberami:)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate