Pierwszy bookhaul na moim blogu :D



Dzisiejszy post będzie nieco inny od poprzednich. Postanowiłam zrobić dla was pierwszy bookhaul z wyjazdu nad morze. Na straganach z tanimi książkami wypatrzyłam kilka perełek.
 Oto one:


Dziś jestem blondynką. Dziewczyna w dziewięciu perukach.-Sophie van der Stap

Cena okładkowa: 34,90 zł   Cena, za którą kupiłam książkę: 14 zł




Akademia wampirów- Richelle Mead

Cena okładkowa: 34,90 zł   Cena, za którą kupiłam książkę: 12 zł



Sklepik z marzeniami. Lidka-Katarzyna Michalak

Cena okładkowa: 31,90 zł   Cena, za którą kupiłam książkę: 14 zł



Przyjaciele na zawsze- Danielle Steel

Cena okładkowa: 39,90 zł   Cena, za którą kupiłam książkę: 17 zł



Mansfield Park- Jane Austen 

Cena okładkowa: 19 zł   Cena, za którą kupiłam książkę: 12 zł



Wydane: 69 zł   Zaoszczędzone: 91,60 zł



Koniecznie dajcie znać co sądzicie o tego typu postach!☺



7 komentarze:

  1. Kiedy byłam nad morzem także byłam na straganach z tanimi książkami, ale tylko upolowałam książkę "Coś mojego" Marci Lyn Curtis za (jak się nie mylę) 17 zł.
    Także nominowalam Cię do LBA, więc koniecznie zajrzyj na mojego bloga :)

    http://ksiazkowa-kraina-blog.blogspot.com/2016/08/liebster-blog-award-1.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. Całą serię "Sklepik z niespodzianką" wypożyczyłam właśnie z biblioteki, ciekawe czy warto :)
    Takie promocje na stoiskach są najlepsze! Gratuluję zdobyczy! :)

    Pozdrawiam,
    Klaudia z www.zksiazkadolozka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam żadnej z tych powieści,ale mam dwie pozycje Austin i mam nadzieję,że będą dobre. :)
    Pozdrawiam!
    http://olalive-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Translate